Wiosenne porządki w biznesie online – od czego zacząć?

Wiosenne porządki w biznesie online – od czego zacząć?

Pod koniec zeszłego roku bardzo spontanicznie zorganizowałam wyzwanie, które polegało na porządkowaniu różnych aspektów biznesu online. Tak, by lepiej przygotować się do “Nowy Rok, Nowa Ja” i planowania kolejnych działań. Hasłem przewodnim było: Uporządkuj ze mną niektóre elementy swego biznesu, by ułatwić sobie wejście w 2024! Jednak nie są to zadanie zarezerwowane jedynie na końcówkę roku. Zaproponowane przeze mnie zadania można (i warto!) wykonywać regularnie – dlatego świetnie…

Consent Mode v2 – jak go wdrozyć samodzielnie?

Consent Mode v2 – jak go wdrozyć samodzielnie?

Czy Ciebie również od jakiegoś czasu „atakują” ze wszystkich stron informacje o Consent Mode v2? A Ty nie wiesz nawet, co to jest i po co jest Ci potrzebne? Moją misją jest przekładanie technicznych rzeczy na jak najprostszy język. Tak, aby każdy wiedział co i dlaczego robi. A jeśli zdecydujesz się cokolwiek delegować – to dlatego, że chcesz, a nie musisz. Dlatego przygotowałam krótki poradnik by wytłumaczyć Ci, czym jest i jak najprościej wdrożyć Consent Mode v2. Tylko pamiętaj…

Czym jest rozszerzony e-commerce i jak go najprościej wdrożyć na WordPress (WooCommerce)?
|

Czym jest rozszerzony e-commerce i jak go najprościej wdrożyć na WordPress (WooCommerce)?

Często powtarzam, że Google Analytics to najlepszy przyjaciel przedsiębiorcy. A jeśli masz dodatkowo na stronie sklep (WooCommerce), którym zarządzasz samodzielnie, koniecznie zapoznaj się z moim artykułem. Pokażę Ci, jak najprościej wdrożyć rozszerzony e-commerce na WordPress by móc korzystać z dodatkowych danych. Czym jest rozszerzony e-commerce? Rozszerzony e-commerce to funkcja Google Analytics, która pozwala na śledzenie szczegółowych informacji o transakcjach e-commerce na Twojej stronie. Dzięki niemu możesz monitorować nie tylko podstawowe metryki, takie…

Jak zadbać o bezpieczeństwo we współpracy z wirtualną asystentką?
|

Jak zadbać o bezpieczeństwo we współpracy z wirtualną asystentką?

Bezpieczeństwo w internecie stanowi wyzwanie dla wszystkich, zarówno dla jednostek jak i dla przedsiębiorców. Prowadzenie biznesu online niesie za sobą pewne specyficzne zagrożenia, jakie należy mieć na uwadze i przeciwdziałać im. Oto siedem rad, które pozwolą Ci dbać o bezpieczeństwo Twojego małego biznesu online i uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji.

Bajka o Google Analytics 4 – ChatGPT opowiedział mi bajkę!

Bajka o Google Analytics 4 – ChatGPT opowiedział mi bajkę!

Poprosiłam sztuczną inteligencję, by opowiedziała mi bajkę o Google Analytics 4. Uwielbiam testować nowe narzędzia, i miałam już wcześniej do czynienia z różnymi modułami piszącymi teksty, ale ta historia przerosła moje oczekiwania! Postanowiłam podzielić się fragmentem. Zobacz, jakie bajki potrafi opowiadać AI 🙂

10 powodów, dla których potrzebujesz Google Analytics 4

10 powodów, dla których potrzebujesz Google Analytics 4

Nie da się prowadzić biznesu bez danych. Ilość zamówień, przychody, zyski, koszty – te liczby zna każdy (a przynajmniej powinien). Pracując jako wirtualna asystentka zauważyłam jednak, że wiele osób, szczególnie kobiet, ucieka od bardziej złożonych informacji. Analiza danych to termin, który nie kojarzy się zbyt dobrze. A już na pewno tym, którzy prowadzą biznes kreatywny. Tymczasem rezygnując z takich narzędzi, jak chociażby Google Analytics 4, naprawdę dużo tracimy….

Zdalna współpraca – jakie narzędzia do komunikacji wybrać?

Zdalna współpraca – jakie narzędzia do komunikacji wybrać?

Chcesz nawiązać współpracę z wirtualną asystentką i szukasz najbardziej efektywnego sposobu przekazywania informacji? A może rozważasz pracę online i zastanawiasz się, jakie narzędzia do komunikacji zdalnej wybrać? We wpisie znajdziesz 7 najczęściej wybieranych rozwiązań oraz ich najważniejsze (moim zdaniem) wady i zalety!

End of content

End of content